این روزها متاسفانه به دلیل شیوع کرونا خیلی از افراد در خانه به سر می‌برند و سعی می‌کنند کمترین مراجعه را به بیرون از خانه داشته باشند. مثلاً سفارش مواد غذایی به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن‌های مختلف مثل اسنپ فود و یا دیجی‌کالا انجام می‌شود، یا خدمات پرداخت نیز با انواع اپلیکیشن‌های پرداخت پول انجام می‌شود. شیوع کرونا باعث شده خیلی از کارهای ضروری را به آینده موکول کنیم، به عنوان مثال اگر قصد داشتید که در پایان فروردین ماه خانه‌ای اجاره و یا خریداری کنید و به تبع به دنبال خانه مناسبی بودید، اما به دلیل شیوع کرونا پیدا کردن خانه مناسب را به آینده موکول کردید. یا شرایط ویژه‌ای رخ داده و شما به ناچار مجبور به جابه‌جایی و اثاث‌کشی هستید و باید هر چه زودتر خانه مناسبی را پیدا کنید. در این شرایط ویژه سامانه و هوش مصنوعی مشاور21 به شما کمک می‌کند تا خانه مناسب خود را پیدا کنید و یا به فروش برسانید. با استفاده از سامانه هوشمند مشاور21 در خانه بمانید و بدون مراجعه حضوری از بهترین مشاورین املاک را برای خرید و رهن و اجاره کمک بگیرید. در ادامه از خصوصیات اپلیکیشن و وب‌سایت برای پیدا کردن خانه مناسب می‌گوییم.

سامانه و هوش مصنوعی مشاور21 برای جستجوی خانه

در مرورگر آدرس وب سایت کیلید http://www.moshaver21.com/  را تایپ کنید. بعد از ورود به وبسایت مشاور گزینه خرید، و یا رهن و اجاره را انتخاب کنید. نام محله و یا منطقۀ مورد نظر خود را انتخاب کنید، اگر دسترسی به ایستگاه مترو خاصی برای خرید و رهن و اجاره خانه برای شما اولویت است می‌توانید نام ایستگاه مورد نظر را در قسمت جستجوی کیلید تایپ کنید.

بعد از انتخاب منطقه، محله و یا ایستگاه مترو مورد نظرتان، روی جستجوی پیشرفته کیلیک کنید. حداقل و حاکثر رهن و میزان اجاره و همچنین متراژ خانه را مشخص و جستجو کنید.

تمامی خانه‌هایی که مطابق با انتخاب اولیه شما هستند در صفحه‌ای ظاهر می‌شود، با استفاده از فیلترهای مختلفی که در وب‌سایت تعبیه شده مانند نوع ملک، قیمت، تعداد اتاق خواب به انتخاب خانه مورد نظر خود نزدیک‌تر شوید.

به این ترتیب بدون مراجعه به بنگاه معاملات ملکی در دوران شیوع کرونا می‌توانید ملک مورد نظر خود را برای خرید و رهن و اجاره پیدا کنید

ثبت آگهی رایگان در سامانه هوشمند کیلید

اگر شما نیاز به فروش فوری و یا اجاره خانه دارید، می‌توانید با ثبت آگهی رایگان در مشاور21 یا اپلیکیشن چهاردیواری سیرجان ملک مورد نظر خود را به فروش برسانید و یا رهن و اجاره دهید. بعد از ثبت آگهی آژانس‌های املاک شروع به بررسی اطلاعات می‌کنه ، و به این ترتیب بدون مراجعه به بنگاه معاملات ملکی می‌توانید ملک‌تان را به فروش برسانید و یا رهن و اجاره دهید. بنابراین در شرایط شیوع کروونا می‌توانید از طریق نرم افزار و وب سایت مشاور21 برای خرید و فروش خانه و یا رهن و اجاره خانه کمک بگیرید و در خانه بمانید.

جمع بندی

در شرایط ویژه که شیوع کرونا سیر صعودی دارد، باید کمترین مراجعه را به بیرون از خانه داشته باشیم.

برای خرید و فروش خانه بدون مراجعه حضوری می‌توانید از وب‌سایت و اپلیکیشن مشاور21 استفاده کنید.

با استفاده از وب‌سایت و اپلیکیشن مشاور21 می‌توانید خصوصیات خانه مورد نظر مانند متراژ، منطقه و محله را انتخاب کرده و سامانه هوشمند مشاور21 با توجه به خصوصیاتی مد نظر شما است، خانه و ملک برای خرید و اجاره پیشنهاد می‌دهد.

اگر از فعالان حوزه مسکن هستید و یا قصد خرید و فروش ملکی را دارید می‌توانید بدون مراجعه به بنگاه معاملات ملکی و با استفاده از هوش مصنوعی کیلید می‌توانید تخمین قیمت خانه و ملک مورد نظر را به دست آورید.

اگر قصد دارید خانه و یا ملکی را اجاره دهید و یا به فروش برسانید می‌توانید، آگهی را به طور رایگان در سامانه هوشمند مشاور21 ثبت کنید.